LDJSpot 2

The second forum, for basically anything!
 
HomePortalGalleryFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 C++

Go down 
AuthorMessage
nixdabest
Moderator
Moderator
nixdabest

Number of posts : 21
Location : Townsville
Registration date : 2008-09-17

PostSubject: C++   Wed Sep 17, 2008 3:56 pm

Hey i am currently learnin js html and c++. I really wanna master c++ so if anyone can help me please i would love help
Back to top Go down
View user profile http://www.yanix.forum-motion.net
Jeremy

Jeremy

Number of posts : 70
Age : 25
Location : Ayr, QLD
Title : Sir postalot
Registration date : 2008-09-17

PostSubject: Re: C++   Sun Oct 05, 2008 4:16 am

Try to learn one at a time. If you really want to learn c++, learn html first and then c++. You don't really need Javascript.
Back to top Go down
View user profile
Yanz
Admin
Admin
Yanz

Number of posts : 110
Age : 26
Location : Ayr
Title : Hmm..
Registration date : 2008-09-17

PostSubject: Re: C++   Sun Oct 05, 2008 4:13 pm

1. If you are making programs you don't need HTML at all.
2. JS, is webdesign.
3. So you are better off just sticking with C++
Back to top Go down
View user profile http://ldjspot2.forumotion.com
nixdabest
Moderator
Moderator
nixdabest

Number of posts : 21
Location : Townsville
Registration date : 2008-09-17

PostSubject: Re: C++   Mon Oct 06, 2008 8:50 am

wtf!! didnt say anyting about html or javascript..... C++ You noobs!!!
Back to top Go down
View user profile http://www.yanix.forum-motion.net
Jeremy

Jeremy

Number of posts : 70
Age : 25
Location : Ayr, QLD
Title : Sir postalot
Registration date : 2008-09-17

PostSubject: Re: C++   Wed Oct 08, 2008 1:57 pm

I would recommend learning html because it's easy and your already learning it and it give you a bit of knowledge of how lots of codes are set out. Javascript is not necessary. And I know javascript is web design, I'm not a noob, I already told you!

And tell me if the program runs before you can read it, I can help you.

Think before you post!!!
Back to top Go down
View user profile
Yanz
Admin
Admin
Yanz

Number of posts : 110
Age : 26
Location : Ayr
Title : Hmm..
Registration date : 2008-09-17

PostSubject: Re: C++   Sat Oct 11, 2008 7:29 am

Ok. Ok. Please no fighting.
Back to top Go down
View user profile http://ldjspot2.forumotion.com
Jeremy

Jeremy

Number of posts : 70
Age : 25
Location : Ayr, QLD
Title : Sir postalot
Registration date : 2008-09-17

PostSubject: Re: C++   Tue Oct 14, 2008 1:20 pm

I was talking to you yanz, but okay, I will try not to fight...
Back to top Go down
View user profile
Yanz
Admin
Admin
Yanz

Number of posts : 110
Age : 26
Location : Ayr
Title : Hmm..
Registration date : 2008-09-17

PostSubject: Re: C++   Tue Oct 14, 2008 1:24 pm

Jeremy wrote:
I was talking to you yanz, but okay, I will try not to fight...

Lol, you noobinator.
I was talking to Nick.
Lmao
Back to top Go down
View user profile http://ldjspot2.forumotion.com
Sponsored content




PostSubject: Re: C++   

Back to top Go down
 
C++
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
LDJSpot 2 :: General :: Computing-
Jump to: